יום כיף בכנרת

יום כיף בכנרת

 

כל הכיף והפינוק על שפת הכנרת

בכנרת קיימים מספר חופים בהם ניתן לקיים מכלול גדול של פעילויות ביום כיף
הגעה לחוף נפתח בקבלת פנים מלאת שמש, עם שתייה קרה וחמה, מבחר מאפים ופירות העונה

נמשיך עם פעילות ימית, לבחירתכם:

שייט בסירות קיאק
שייט בסירות פדלים
שייט ספורטיבי בסקי בננה
שייט הרפתקני באבוב מרחף
שייט זודיאקים – לאורך חופיה הצפון-מזרחיים של הכנרת לעבר לגונות המג'רסה ושפך הירדן.

בזמן שאתם תשתעשעו במים, נמקם בצל העצים "זולה" בה נפזר מחצלות, מזרונים וכריות, משחקי שש-בש,מטקות עיתונים ועוד כל מיני הפתעות…

פינת עיסויים

ניתן להזמין פינת עיסויים, בה מטפלים מקצועיים יאפשרו לעובדים לטעום סוגי עיסויים שונים

ארוחת צהריים

מגוון רחב של ארוחות צהריים: בשרי, חלבי, אותנטי ועוד…

בנוסף, ניתן לקבוע סדנאות ODT, פעילויות בפארק חבלים, חפש את המטמון, אתגרי גיבוש ועוד.



בלב הנופים עוצרי הנשימה הסובבים את הכנרת טמונה הזדמנות שאין שניה לה לחברות ועסקים המחפשים את התפאורה האידיאלית לארגן ימי כיף בלתי נשכחים של גיבוש צוות. מיקום ציורי זה מציע מפלט מטרדות היום יום והזדמנות לקחת פסק זמן של ממש. עם חברה מקצועית לתכנון אירועים לצדכם, תוכלו אתם והצוות שלכם ליהנות מיום גדוש בהפעלות נהדרות, יום שכולו על רקע הכנרת היפהפייה. 

5 יתרונות שמציעים ימי כיף בכנרת

לא בכדי בוחרים רבים לערוך את יום הכיף לעובדים שלהם בכנרת. הנה 5 יתרונות שמציעים ימי הכיף האלה:
1. יופי טבעי מהמם: הכנרת מספקת רקע מהמם ליום הכיף שלכם. המים השלווים, הצמחייה השופעת והרי הגולן שממול, יוצרים סביבה שלווה מושלמת המתאימה במיוחד ליום כזה. האווירה המרגיעה מעצימה את החוויה הכוללת, והופכת את הכנרת לתפאורה בלתי נשכחת וייחודית ליום הכיף שלכם ושל העובדים שלכם.
2. פעילויות מגוונות לבניית צוות: ימי כיף בכנרת מציעים מגוון רחב של פעילויות גיבוש צוותים שיכולים להתאים לקבוצות שונות. בין אם אתם בוחרים בספורט ימי כמו קיאקים או שייט בסירות פדלים, יוצאים לראפטינג אתגרי, או בוחרים בפעילויות יבשתיות כגון אתגרי פארק חבלים או חפש את המטמון, יש משהו לכולם. פעילויות אלו מקדמות עבודת צוות, תקשורת ואחווה בין העובדים שלכם.
3. ארוחות טובות: אזור הכנרת מתהדר בסצנה קולינרית מגוונת, המציעה מגוון אפשרויות מעוררות תיאבון לארוחת הצהריים של הצוות שלכם. ממטבח מקומי אותנטי ועד מנות בשריות וחלביות, תוכלו להתאים את האוכל להעדפות העובדים שלכם ולספק חווית אוכל בלתי רגילה. אפשר כמובן גם להזמין קייטרינג איכותי או לדאוג לקבל אותו מאחת המסעדות שבאזור.
4. רוגע, שלווה ופינוק: ימי כיף הם לא רק הרפתקאות; הם גם מציעים הזדמנות לפינוק, רוגע ושלווה. העובדים יכולים ליהנות מעיסויים של מטפלים מקצועיים, שיאפשרו להם להירגע ולהיטען באנרגיות חדשות. עיסוי ראוי תורם לתחושת הרווחה הכללית ומבטיח שהצוות שלכם יחזור לעבודה ערני יותר.
5. תכנון של המקצוענים: שיתוף פעולה עם חברה מקצועית לתכנון אירועים מבטיח שיום הכיף שלכם יתנהל בדיוק כפי שהייתם מצפים. חברה כזו דואגת ללוגיסטיקה, לבטיחות ולארגון הפעילויות, ומאפשרת לכם להתמקד בבניית צוות ובהנאה. המומחיות והידע של צוות החברה יכולים לעזור בתכנון יום כייף חוויתי ומהנה במיוחד.

למי מתאימים ימי כיף בכנרת

ימי כיף בכנרת יכולים להתאים למגוון רחב של ארגונים ועסקים. חברות סטארטאפ, למשל, מוצאות שהאווירה השלווה של הכנרת תורמת לסיעור מוחות ויצירתיות. היופי הטבעי והסביבה השלווה מספקים את הסביבה האידיאלית לבניית צוות וחשיבה חדשנית ויצירתית מאד. כמו כן, ארגונים גדולים המבקשים לטפח קשרים חזקים יותר בין עובדיהם נהנים מפעילויות גיבוש הצוות וההרפיה שמציעה הכנרת. האווירה השלווה ומגוון הפעילויות עוזרים לעובדים להירגע, לשתף פעולה ולחזק את מערכות היחסים שלהם.

כמו כן, מוסדות חינוך ועמותות יכולים לנצל את הסביבה של הכנרת למטרות חינוך והנעה. בין אם מדובר בטיול בית ספרי ובין אם מדובר באירוע עם מטרות מסוימות, הפעילויות המגוונות של הכנרת והתפאורה השלווה מהווים מסגרת מצוינת להשגת יעדי הקבוצה. בשורה התחתונה, ימי כיף בכנרת מתאימים לכל קבוצה המחפשת לשלב רגיעה, הרפתקאות וגיבוש צוות באווירה ייחודית ובלתי נשכחת.

רוצים לארגן לעובדים שלכם ימי כיף בכנרת וזקוקים לעזרה?

חברת יום כיף היא הכתובת הנכונה להיעזר בה. צוות החברה ישמח לארגן לכם ולעובדים שלכם יום כיף בלתי רגיל באחד המקומות היותר יפים בארץ, הלא היא הכנרת, יום גדוש בפעילויות והפעלות, המותאמות בדיוק לכם. יום הכיף הזה יספק לכם את המענה שלו אתם זקוקים ויותיר אחריו זיכרונות נעימים בקרב כל המשתתפים. יש לכם שאלות, תהיות או בקשות מסוימות? פנו אלינו, לטלפון 077-2132084. נשמח לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה ובקשה. 

 

 

יצירת קשר

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.