ערב גיבוש חברה מהנה במיוחד

ערב גיבוש חברה מהנה במיוחד

מידי פעם צריך לצאת מהשגרה, לשחרר את הרסן, לשבור מוסכמות וליהנות ביחד. לא אחת חוויה משחררת ומשותפת זו מהווה אמצעי מעולה לגיבוש עובדי החברה.
עם "יום כיף" תזכו בהפקת ערב גיבוש חברה ייחודי, מושקע ומפנק שכולם ייהנו ממנו ויזכרו אותו כחוויה חיובית, מגבשת ובלתי נשכחת.
 

חשיבותו של ערב גיבוש

בסוף העשור השני של שנות האלפיים לכולם ברורה חשיבותם של ימי כיף וגיבוש, המוציאים את העובדים משגרת היומיום ומאפשרים להם להכיר אחד את השני לעומק באווירה לא מחייבת עם פעילות התורמת לקידום ערכי וצרכי החברה. יחד עם זאת, לרוב לא ניתן להפיק ימים אלו בתדירות גבוהה בהיותם דורשים הפסקת רצף עבודה ובגין עלותם. אולם בכדי לקרב את עובדי החברה יש צורך בפעילות גיבוש בתדירות יותר גבוהה ולמען מטרה זו קיימים ערבי גיבוש כפי שאנו מספקים. ערבים אלו מתקיימים מחוץ לשעות העבודה בעלות סבירה בהחלט, והם מאפשרים ליצור לאורך השנה רצף של פעילויות מהנות ומגבשות.

ערב גיבוש בכל מקום מבוקש

אנו מפיקים ערבי גיבוש לחברות בכל מקום ובכל קונספט מבוקש. הערב יכול להתקיים למשל במועדון, גן אירועים, בפארק, על שפת הים, ביאכטה, בבית של אחד המנהלים או העובדים או במשרדים שלכם. אנו נשמח לסייע לכם בבחירת המקום שאליו נגיע לפניכם ונדאג להכינו לקראת הפעילות המיועדת.

מגוון עשיר של פעילויות

עמנו תזכו לערב גיבוש לחברה בכל קונספט, נושא ופעילות מבוקשת. כך למשל, נוכל לארגן עבורכם את הפעילויות הבאות:
מסיבת ריקודים תוססת במיוחד עם הרבה אלכוהול, כיבוד קל משובח, ושלל הפתעות. המסיבה יכולה להיות בקונספט מסוים, למשל בסגנון שנות השבעים, מסיבת ריקודים ברזילאיים ועוד. כל זאת עם אפשרות לבחור בשורה ארוכה של פעילויות, אטרקציות והפתעות במהלכה של המסיבה.
ערב קזינו עם שלל מתקני הימורים אהובים, הפעלת בינגו, שפע של כיבוד ואלכוהול ושלל אטרקציות, הפעלות, הופעות ופרסים.
מופעים – מבחר גדול של מופעי סטנד אפ, מופעי אימפרוביזציה המשלבים סדנת צחוק, מופעי מוסיקה, מופעי ריקוד ועוד.
ערב שעשועונים – אנו גם יכולים לתכנן ערב גיבוש מבדר על טהרת השעשועונים כדוגמת משחקי חשיבה, הישרדות, של מי השורה הזאת, אחד נגד מאה, החשוד האמיתי וכו'.
סדנאות – תוכלו גם לבחור ערב גיבוש המוקדש לסדנאות מיוחדות כדוגמת סדנת בישול, סדנת צחוק, סדנת קוקטיילים, סדנת ריקודי בטן ועוד.

הזמנת ערב גיבוש חברה

להזמנת ערב גיבוש לחברות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם "יום כיף" בטלפונים 077-2132084 ו- 052-6232084
או במייל [email protected].

יצירת קשר

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.