יום גיבוש לעובדים – יום כיף

יום גיבוש לעובדים – יום כיף

יום גיבוש לעובדים הוא דרך נהדרת לשפר את ביצועי העסק, כל עסק, כך שאין פלא כי ימי גיבוש לעובדים הפכו לקונספט מבוקש בכל משרד וחברה.
יום גיבוש לעובדים של חברת "יום כיף" הוא חוויה יוצאת דופן, המבטיחה לא רק צוות שפועל באופן הרמוני יותר אלא גם כזה המסופק יותר מהעבודה, וכתוצאה מכך מחויב יותר לעסק ותורם לו הרבה יותר.
 

מאוסף יחידים לצוות מנצח
ברוב החברות והעסקים העובדים מהווים קבוצה הטרוגנית למדי, כשבמקרים רבים המכנה המשותף היחידי הוא מקום העבודה. על-מנת להפוך קבוצה שכזו לצוות מנצח המצליח לקיים שיתוף פעולה פורה, כדאי להשקיע ביום גיבוש לעובדים.

הניסיון הרב שצברנו בארגון ימי גיבוש לעובדים מבטיח כי גם העובדים שלכם יזכו במשחקים ובאתגרים המתאימים ביותר לאופיים, ליכולותיהם וכן לסוג הפעילות של העסק.

בין משחק לאתגר חשוב לא לשכוח לפנק את כל המשתתפים, שכן יום גיבוש לעובדים מוצלח הוא כזה שבו העובדים מרגישים כי למנהלי החברה אכפת מהם, וכי היום הזה אורגן על מנת לספק להם חוויה מלהיבה של יציאה מהשגרה והתנסויות חדשות.

פיתוח מנהלים
רווח נוסף של ימי גיבוש לעובדים המאורגנים כהלכה ומופקים ללא רבב הוא היכולת לזהות את הדור הבא של המנהלים בעסק, ובאופן כללי עובדים שקידומם יתרום לצמיחת החברה.
במהלך היום-יום ותוך כדי ביצוע המטלות השוטפות, לא תמיד ניתן להבחין בכישורי מנהיגות, ביצירתיות שאותה ניתן לרתום לתועלת העסק או במי שמצליח להתעלות על עצמו לנוכח אתגרים יוצאי דופן. יום גיבוש לעובדים מאפשר לקברניטי העסק, לצד ההנאה הרבה שביציאה מהשגרה והטמונה בפעילות המהנה, לראות את עובדיהם מזווית אחרת ובאור חדש, ובזכות זאת לקדם את הראויים לקידום ולהשביח את החברה.

יום כייף, כי זו המומחיות שלנו!
אנו בחברת "יום כייף" פועלים מזה 7 שנים. צוות החברה בניהולו של ערן לוי פורס בפניכם מגוון אדיר של אופציות לימים שלמים של גיבוש וחוויה. אנו מתמחים בעיצוב ימי קונספט לכל מטרה, ימי הולדת, ימי גיבוש עובדים, אירועי השקה, אירועים עסקיים או משפחתיים ועוד.

אנו מקפידים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר לאורך כל הדרך, משלב התכנון ועד לביצוע בשטח ועזיבתו של אחרון המשתתפים עם חיוך רחב על הפנים. בעזרת ידע מקצועי נרחב, יצירתיות, מקצועיות ושירות ללא פשרות יש באפשרותנו לייצר ימים של חוויה אדירה ובלתי נשכחת.

חשוב לציין כי ברשותנו כל האישורים הדרושים להפעלת עסק מהסוג הזה וכי בכל פרוייקט ובכל הפקה, בין אם מדובר בקבוצה עסקית או בילדי בית ספר, נשמרים כל חוקי הבטיחות והגהות ברמה הגבוהה ביותר.

אנו מזמינים אתכם לספר לנו מה החלום שלכם ולהעניק לנו את ההזדמנות להפוך אותו למציאות! קבוצת חברים, בני משפחה או עובדים יוכלו ליהנות משפע האטרקציות ולחסור ליום אחד להיות משוחררים מעכבות ומלאי שמחת חיים בדיוק כמו ילדים.
התקשרו ונציג "יום כייף" ישמח לעמוד לרשותכם, 052-6232084

יצירת קשר

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.