ימי כיף לעובדים

ימי כיף לעובדים

רוצים עובדים מרוצים ועסק שמתפקד בצורה אופטימאלית?
יום כיף לעובדים ישדרג פלאים את שביעות הרצון של עובדיכם ואיתה את המוטיבציה והתפוקה,
ואם אתם רוצים חוויה באמת בלתי נשכחת, הרי שהמקום למצוא אותה הוא בימי כיף לעובדים תוצרת "יום כיף".

 

גמלים, פיינטבול והישרדות
ארגון והפקת ימי כיף לעובדים כוללים שלושה מרכיבים: יצירתיות, התאמה לאופי המשתתפים והקפדה על כל פרט ועל כל ניואנס על מנת לספק חוויה מלהיבה.

במיוחד כדאי להשקיע תשומת לב במקוריות, שכן ההתפתחות האדירה של תרבות הנופש, הפנאי והבילויים בשנים האחרונות הביאה לכך שלפעמים נראה כאילו כבר ראינו הכל, עשינו הכל וקשה מאוד לרגש אותנו – אבל יום כיף לעובדים, כשבונים קונספט מדויק ושוזרים בו הפעלות ייחודיות, הפתעות קטנות ומתוקות ומחויבות מלאה לשירות הטוב ביותר, מוכיח שתמיד יש חוויות חדשות שעדיין ממתינות לנו.

הפעילויות הנכללות במסגרת ימי כיף לעובדים מגוונות במיוחד, החל מפיינטבול, דרך רכיבה על גמלים במסלולים מרתקים וכלה בשיט קיאקים צוהל. על פי רצון הלקוח, ניתן מארגנים גם ימי כיף לעובדים בקונספט ספציפי כגון הישרדות או טיול שכולו כתב חידה מאתגר ומתגמל.

לפנק, לפנק, לפנק
מרכיב משמעותי אחר בהנאת המשתתפים ביום כיף לעובדים ובכמות החיוכים שתראו במשרד למחרת (וגם עוד ימים רבים לאחריו…) הוא הפינוקים הקטנים שהופכים את היום לתענוג גדול.

את אופי הפינוקים אנחנו ב"יום כיף" קובעים בשיתוף פעולה איתכם, כך שהן ההיכרות שלכם עם האהבות הספציפיות של כל עובד ועובד, והן הניסיון העשיר שלנו בכל הקשור לארגון יום כיף לעובדים באים לידי ביטוי.

בין השאר ניתן ליהנות מסלסלות פירות (החל מפירות העונה וכלה באלה האקזוטיים יותר), מגלידות מצננות ומרעננות בימים החמים ומכל דבר אחר אותו תמצאו לנכון להעניק לעובדים שלכם – הם יחזירו לכם אהבה ותפוקה!

יום כייף, כי זו המומחיות שלנו!
אנו בחברת "יום כייף" פועלים מזה 7 שנים. צוות החברה בניהולו של ערן לוי פורס בפניכם מגוון אדיר של אופציות לימים שלמים של גיבוש וחוויה. אנו מתמחים בעיצוב ימי קונספט לכל מטרה, ימי הולדת, ימי גיבוש עובדים, אירועי השקה, אירועים עסקיים או משפחתיים ועוד.

אנו מקפידים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר לאורך כל הדרך, משלב התכנון ועד לביצוע בשטח ועזיבתו של אחרון המשתתפים עם חיוך רחב על הפנים. בעזרת ידע מקצועי נרחב, יצירתיות, מקצועיות ושירות ללא פשרות יש באפשרותנו לייצר ימים של חוויה אדירה ובלתי נשכחת.

חשוב לציין כי ברשותנו כל האישורים הדרושים להפעלת עסק מהסוג הזה וכי בכל פרוייקט ובכל הפקה, בין אם מדובר בקבוצה עסקית או בילדי בית ספר, נשמרים כל חוקי הבטיחות והגהות ברמה הגבוהה ביותר.

אנו מזמינים אתכם לספר לנו מה החלום שלכם ולהעניק לנו את ההזדמנות להפוך אותו למציאות! קבוצת חברים, בני משפחה או עובדים יוכלו ליהנות משפע האטרקציות ולחסור ליום אחד להיות משוחררים מעכבות ומלאי שמחת חיים בדיוק כמו ילדים.

התקשרו ונציג "יום כייף" ישמח לעמוד לרשותכם, 052-6232084

יצירת קשר

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.