פעילות לערב גיבוש

פעילות לערב גיבוש

הפעילות הקבוצתית האידיאלית

במסגרת שלל הפעילויות שניתן לבחור לערב גיבוש, יש מקום מיוחד לסדנאות קבוצתיות. סדנא היא לרוב בחירה מוצלחת בתור פעילות לערב גיבוש, מפני שהיא משלבת בתוכה כמה אלמנטים המאפשרים להשיג את המטרה של הערב. סדנאות דורשות בדרך כלל שיתוף פעולה בין המשתתפים, כך שהן מאפשרות גיבוש בין האנשים בקבוצה ומחייבות יציאה מאזור הנוחות. בנוסף, הן חווייתיות מאוד ולכן הן מעניקות תחושה חיובית גם כאשר כבר חוזרים הביתה.
 

מחשבה תחילה

בתוך מגוון סדנאות לערב גיבוש שניתן לבחור תוכלו למצוא סדנאות בישול וצחוק, סדנאות אלכוהול ומיסטיקה ועוד הרבה. עם זאת, לא כל סדנא מתאימה לכל סוג של משתתפים, ולכן חשוב מאוד להקדיש מחשבה לסוג הסדנא שבוחרים. מדובר על פעילות שבסופו של דבר המשתתפים צריכים לשתף איתה פעולה וליהנות ממנה. לעיתים, אפילו בגלל מיעוט משתתפים שלא יוכלו לקחת חלק בפעילות צריך לבחור בסוג אחר של פעילות.

לדוגמה, במידה ויש בקבוצה משתתפים מוסלמים, בחירה בסדנת אלכוהול תהיה בחירה לא מוצלחת. גם אם רוב הקבוצה תוכל להשתתף, יהיו כמה שירגישו שהם אינם חלק ושהצרכים שלהם לא נלקחו בחשבון הכולל. הדבר יכול להוביל לתוצאה הפוכה מזו שרציתם להשיג. במקום לגבש את הקבוצה, יצרתם בידול. לכן יש להקדיש מחשבה רבה לסוג הסדנא שבוחרים, על מנת שכולם יוכלו ליהנות ממנה או לפחות להשתתף בה.

רוצים להוציא את העובדים שלכם ליום כייף או לפעילות כלשהי שהיא מחוץ לתחומי מקום העבודה? חושבים אולי על סדנא מעניינת או פעילות חווייתית מיוחדת? אם כן, חברת “יום כיף”, המתמחה בארגון ימי כייף, גיבוש ועוד היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף, התקשרו ל – 077-2132084

יצירת קשר

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.